czwartek, 10 lipca 2014

smiling faces always pretend

[Jest czwartek, więc postanawiam wrzucić jakąś muzykę. Chociaż tak naprawdę wrzucam ją tu właściwie w każdym poście. Hm, określenie "czwartkowa" przestało być potrzebne, ale niech sobie jest, może kiedyś wreszcie zacznę być systematyczna? Może właśnie od dziś? ]

TAK. Pisałam to w czwartek jakieś dwa tygodnie temu, ale musiałam spadać do pracy, więc posta nie skończyłam. Kilkanaście dni później bardzo systematyczna ja wracam do bloga i na dowód, że się starałam, zostawiam te moje słowa. Mamy środę, więc już prawie czwartek. Liczy się.

A oto co ostatnio sobie włączam najczęściej.

Nowy kawałek Roberta Planta bardzo poprawia nastrój.




Moja tramwajowa piosenka.  <3

 
Kolejna - bardzo wakacyjna. Szkoda, że nie mam wakacji...how sad.


Dość popularny hit, który mi również wpadł w ucho:



A The Raveonettes wydali nowy album, dobrrry. Nie wiem jeszcze którą piosenkę lubię najbardziej, ale polecam przesłuchać całości.





2 komentarze:

  1. nie znalam tych piosenek, wszystkie bardzo mi sie spodobaly, DZIEKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strrasznie mnie to cieszy :) mam nadzieję, że cokolwiek u mnie znajdziesz - będzie Ci się podobać!

    OdpowiedzUsuń