sobota, 24 maja 2014

put your headphones on.

Sobota wieczór, na mieście pewnie szaleństwo. Ja wybieram łóżko i film, zdecydowanie. Najpierw jednak grzebię w poszukiwaniu nowej muzyki i klecę listę, jeśli czasem ktoś miałby ochotę :)

Na początek na pewno piosenka zasłyszana w serialu "Black Mirror" (który bardzo polecam!). Jak tylko ją usłyszałam, wiedziałam, co będę męczyć przez następny tydzień!

Irma Thomas - Anyone Who Knows What Love Is

Ta też się do mnie przypadkiem przyczepiła, zawsze chce mi się do niej tańczyć:) Pewnie dla mało kogo jest nowością, ale jest SUUUPER!

Van Morrison - Brown Eyed Girl

Coś spokojnego : Saturday Sun - Seagull

Dobra z rana: Jhameel - White Lie

Za tą przepadam! : Pulp - Disco 2000

Co może być fajniejsze w leniwy, niedzielny poranek niż to?:
Velvet Underground - Sunday Morning

Lubię lubię : The Raveonettes - Last Dance

Wciąga : Oh Land - White Nights

Cały album '101' tej Pani polecam: Keren Ann - My name is trouble

A na koniec i na dobry sen, zawsze super :
 Elbow - The night will always win
 Elbow - Open arms



źródło:Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz