piątek, 6 czerwca 2014

do it.

Ok, dziś pokazuję swoją twarz! Oto ja: lady.insane. 
(pół godziny później...)
Nie mogłam się zdecydować na INTRO, obejrzałam wszystkie, tych ważniejszych wytwórni filmowych i stwierdziłam, że  jednak najlepsze EVER są: Metro Goldwyn Mayer, 20th Century Fox i Walt Disney Pictures. Dlatego, oto wszystkie trzy, poprzedzają pojawienie się tutaj mojej facjaty.























No dobra, to ostanie najmniej pasuje i, i tak moimi ulubionymi zostaną dwa pierwsze, ale sentyment do Disneya, sami rozumiecie. Więc, skoro już było INTROx3 , są też zdjęcia.






tak, to ja. Miłego weekendu!

To pasuje : Fever Ray - If I had a heart
Przy okazji polecam serial "Vikings", w którego czołówce pojawia się ten utwór <3 Miłość! Pewnie jeszcze o nim tu wspomnę.


13 komentarzy:

  1. Czyżbyś nie poznała?:) przecież to wypisz wymaluj ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Poznałam ale Ty taka ładna jesteś,a tutaj moje skojarzenie pierwsze to było : Marilyn Manson :P

      Usuń
    3. haha, niezle, bo ja bym pewnie powiedziała clown albo Joker ewentualnie;)

      Usuń
  2. Zapomniałaś (ze względów sentymentalnych) o tym: http://www.youtube.com/watch?v=VTjjXQLWe6E

    OdpowiedzUsuń
  3. no fakt, zapomniałam, ale to Twoje ulubione, nie moje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż. Znam ładniejszą Anie:) zdecydowanie. !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękno jest względne;) brzydota tak naprawdę nie istnieje! ;p poza tym nie chodzi o moj wygląd, ale o zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, wiem:) Ale chodzi o swego rodzaju prezentację, stworzyłaś jakieś pierwsze o sobie wyobrażenie, które będzie ze względu na zdjęcie jakoś ukierunkowane ;) tak myśle. Ale wcale nie źle ukierunkowane przecież;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę gadał jak znany mentor. Uwaga! Uwaga!
    JEŻELI "piękno jest względne;) brzydota tak naprawdę nie istnieje!" to piękno też nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest albo brzydkie albo piękne. fajniej jest stwierdzić, że piękne.

    OdpowiedzUsuń