wtorek, 17 czerwca 2014

sweet and juicy!

Przerwa była dłuuuga, ale już czas na nowy post! :)
Przykuwających wzrok okładek część druga.



The Fresh & Onlys - zespół na który trafiłam przypadkiem, włączając którąś z playlist na Spotify. Czemu zwróciłam uwagę i postanowiłam przesłuchać nowego albumu "House of Spirits" ? BO OKŁADKA. No i oczywiście miłe dla ucha brzmienie. Kury <3  Prześmieszne stworzenia. Ale posłuchajcie próbki, a powinniście chętnie sięgnąć po więcej :

The Fresh & Onlys - Animal of One
The Fresh & Onlys - Do you believe in destiny?

Kolejny przykład. Okładka totalnie dziwaczna, ale bardzo byłam ciekawa co usłyszę, kiedy włączę muzykę, która się za nią kryje. Stwierdziłam - o, całkiem spoko:) Przesłuchałam i nawet, jeśli muzyka nie zostanie ze mną na zawsze to okładki albumu nie zapomnę!


King Khan & BBQ Show - I'll be loving You

Na następny zespół wpadłam też, rzecz jasna, przez wygląd jednego z albumów. Poczytałam, dowiedziałam się więcej - zaciekawienie wzrosło. Niemiecki indie-elektroniczny zespół, założony przez koreańską wokalistkę Valerie, która śpiewa i po angielsku i po portugalsku. O tak, będę słuchała. Panie i Panowie - Lali Puna.


Słodki króliczek zrobił swoje. Co prawda nie wygląda na zadowolonego z tego co mu tam w słuchawkach leci, ale ja nie podzielam zdania białego króliczka.

Lali Puna - Faking the Books
Lali Puna - Contratempo

Ostatnia dzisiaj prześliczna okładeczka - ta daaam :



Aloa Input (również z Niemiec!), album Anysome. Jak na razie okładka wygrywa, ale w sumie dźwięki też nie zniechęcają. Raczej pozwolę im płynąć sobie z głośników. Ale najpierw zgłębię te powyższe odkrycia:) tak tak, ja też dopiero co je wykopałam z Internetu, więc będę słuchać. Dzielę się oczywiście z Wami, odkrywanie nowych rzeczy jest super fajne, a jeszcze fajniejsze jak cieszy jeszcze kogoś innego! 

Dajcie znać który z zespołów wpadł Wam w ucho i zostanie na dłużej ! 


I coś co mnie rozbawiło dziś : 

Jak witają się dziewczyny 



Uśmiech! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz